Dan Rather's lawsuit against CBS is dismissed

September 29, 2009 1:35:20 PM PDT
An appeals court has dismissed Dan Rather's $70 million breach of contract lawsuit against CBS Corp.

Rather sued CBS and its top executives in 2007. He claims they removed him from his "CBS Evening News" anchor post after controversy over a report about President George W. Bush's military service.

A state court ruled unanimously Tuesday that the lawsuit should be dismissed.

Rather's lawyer, Martin Gold, says he is disappointed and will ask the state's Court of Appeals to review the decision.

A CBS spokesman says the decision pleases the network.

Follow Action News on Twitter

Get Action News on your website

Follow Action News on Facebook

Click here to get the latest Philadelphia news and headlines from across the Delaware and Lehigh valleys.


Load Comments